T-Mobile v koronavirovém čtvrtletí zvýšil tržby, těží ze zvýšeného zájmu o služby

14. 5. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: andranik123 @ fotolia.com
Celkové tržby T-Mobilu z mobilních a pevných služeb včetně prodeje hardwaru v prvním kvartálu vzrostly o 3,1 % na 6,8 miliardy Kč. Operátor však očekává, že dopady koronavirové krize se výrazněji projeví v následujících měsících.

Společnost T-Mobile zveřejnila výsledky za první čtvrtletí 2020, které významným způsobem ovlivnila pandemie onemocnění covid-19. V nouzovém stavu se firma zaměřila na mimořádnou podporu koncových i firemních zákazníků.

T-Mobile mimo jiné nabídl neomezená mobilní data zdarma či pomáhal nevládním organizacím, zdravotním či sociálním institucím se zajištěním připojení k internetu. Přesto v následujících měsících očekává významnější dopady nouzového režimu.

Přes výjimečnou situaci dosáhly celkové tržby operátora z mobilních a pevných služeb včetně prodeje hardwaru v prvním čtvrtletí letošního roku více než 6,8 miliardy Kč, což představuje meziroční nárůst o 3,1 %.

Společnost vysvětluje, že provozní výsledky byly silně ovlivněny stavem nouze, kdy lidé intenzivněji využívali komunikační služby. Například objem přenesených dat ve sledovaném období meziročně vzrostl o 60 %.

Cyber25

„Navzdory dopadu, jímž nová situace ovlivňuje naše podnikání, jsme v budoucnu odhodláni pokračovat v investicích v České republice, především pak do sítí a do zlepšování služeb,“ uvedl generální ředitel T-Mobile CZ a Slovak Telekom Jose Perdomo Lorenzo.

Zdroj: T-Mobile

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta