Společnost T-Mobile oznámila, že v prvním čtvrtletí zaznamenala meziroční nárůst tržeb o 2,3 % na 7,727 miliardy korun. Celkový počet zákazníků operátora ve stejném období narostl o 0,5 % na 6,524 milionu, přestože počet uživatelů předplacených karet klesl o 6,1 % na 1,7 milionu.
Je již evergreenem, že spotřeba dat roste – konkrétně v prvním čtvrtletí letošního roku šlo v případě T-Mobilu o meziroční nárůst o 17 %. Roste i oblíbenost placených TV a video-on-demand (VOD), kde počet uživatelů Magenta TV na konci sledovaného období atakoval hranici 304 tisíc.
V rámci byznysové spolupráce představil T-Mobile společně s Mastercard a CleverMaps novinku MarketSpot. Nástroj využívající pokročilé technologie, location Intelligence a prostorová data umožňuje podnikatelům efektivně porovnat lokality a vybrat tu nejvhodnější pro jejich podnikání.
Operátor se dle svých slov nadále intenzivně věnuje kybernetické bezpečnosti, jejíž význam s postupující digitalizací stále roste. A to jak u koncových zákazníků (např. spoofing), tak i podporou firemních zákazníků díky svému Security Operations Center.
To vloni zpracovalo přes 30 000 bezpečnostních událostí (meziroční nárůst 36 % vs. 2023) a potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. S tím souvisí i rostoucí potřeba expertů bezpečnosti – T-Mobile úzce spolupracuje s Univerzitou Hradec Králové, kde u vzdělávacího programu Informační a síťová bezpečnost pomáhá s tématy i výukou.
Zdroj: T-Mobile
Nové články do mailu

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.