TCL chce přivést zpět slavnou značku Palm

22. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Aaron Amat - Fotolia.com
TCL Communication zakládá dceřinou společnost, která bude držitelkou licence na značku Palm, známou z průkopnických dob mobilních technologií.

Proslulá značka Palm se vrací. Alespoň to tak plánuje společnost TCL Communication, která koncem roku 2014 odkoupila práva na tuto značku od HP a chce pod ní uvést nové produkty.

„Nový“ Palm bude sídlit v kalifornském Silicon Valley a bude mít k dispozici plnou podporu od TCL Communication včetně, jejích center pro výzkum a vývoj, výroby, logistiky i globální prodejní sítě.

Konkrétní časový rozvrh rozvoje projektu Palm bude oznámen později.

Původní společnost Palm byla důležitým hráčem na trhu mobilních technologií během jeho průkopnického období. Proslavila ji její zařízení typu PDA s operačním systémem PalmOS. V roce 2010 Palm převzalo HP a značka následně zmizela ze světových trhů.

TCL Communication tímto krokem získá třetí značku pro své produkty. V současnosti pod ní spadají zařízení nesoucí značky TCL a Alcatel OneTouch.

Zdroj: Alcatel OneTouch

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %