Tech Data Forum nahradí neformální Tech Data Beerfest

22. 2. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Tech Data Distribution v posledních letech měnila místo konání i koncept svých setkání s obchodními partnery. Po třinácté to však udělala razantně. Co můžete čekat od letošního Tech Data Beerfestu?

Tech Data Forum nahradí neformální Tech Data BeerfestSpolečnost Tech Data Distribution zve tentokrát partnery neformálně slovy: „Zajdem na jedno!“, což je podtitul akce, která se uskuteční 8. 3. 2011 v areálu pivovaru Staropramen v Praze. Letošní účastníci o prezentace výrobců samozřejmě nepřijdou, mohou se však navíc těšit na doprovodný program a řadu netradičních soutěží s pivem přímo od zdroje.

Mohli jsme i letos udělat tradiční Tech Data Forum, ale řekli jsme, že po třinácti letech nadešel čas na změnu. Chceme udělat otevřené a neformální setkání, na kterém budeme mít možnost v klidu představit připravované novinky a pobavit se o všem, co naše obchodní partnery zajímá. Plánujeme pojmout setkání především jako dobrou zábavu pro všechny účastníky,“ uvedl v tiskovém oznámení Tomáš Cígler, generální ředitel společnosti.

V čem se Beerfest bude lišit od původního Fora?

Nechceme dělit zákazníky na malé a velké. Ve společnosti Tech Data si vážíme všech obchodních partnerů – a proto jsou také všichni na akci srdečně zváni. Rozhodli jsme se, že také program zkrátíme, aby akce nebyla tak náročná pro výrobce ani návštěvníky. O to bohatší a zábavnější však bude program,“ slíbil ve zprávě Tomáš Cígler.

Koho z výrobců na setkání můžete čekat? Platinum partnery akce jsou společnosti Microsoft a Samsung. Gold partnery se staly společnosti Cisco a Hewlett Packard a silver partnery APC, Brother, Canon, D-Link, Epson, IBM, Iomega, Kingston, OKI, Panduit, T-Mobile, Toshiba a Xerox.

Cyber25

Více informací o akci a formulář pro registraci najdete na webu akce Tech Data Beerfest.

Ke zhlédnutí doporučujeme také video z ještě formálního loňského setkání.

Zdroj: Tech Data Distribution

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu