Tech Data se stahuje ze slovenského trhu

4. 2. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Slovenská pobočka vstupuje do 30denní lhůty, během níž ještě bude omezeně zpracovávat nové obchodní případy. Po uzavření bude slovenským partnerům poskytovat některé služby česká pobočka.

Společnost Tech Data ve čtvrtek 4. 2. 2021 oznámila záměr uzavřít svou kancelář na Slovensku. Toto strategické rozhodnutí podle distributora vychází z obchodních výsledků a pozice na trhu.

Společnost v současnosti vstupuje do 30denní lhůty, po jejímž ukončení Tech Data předpokládá postupné uzavření kanceláře. Tech Data splní své aktuální obchodní závazky vůči svým zákazníkům a dodavatelům.

Děkuji všem obchodním partnerům a dodavatelům za dosavadní spolupráci a oceňuji jejich pochopení v průběhu celého procesu,“ uvedla Judith Schreibmayerová, viceprezidentka pro region východní Evropy Tech Data.

Po plánovaném uzavření kanceláře, bude Tech Data podle svých slov i nadále schopna poskytovat slovenským partnerům některé služby prostřednictvím pobočky Tech Data v České republice.

Channeltrends letní speciál

Společnost Tech Data je odhodlána udržet silné zastoupení v regionu východní Evropy a pokračovat v naplňování našich strategických plánů růstu napříč všemi technologiemi,“ dodala Schreibmayerová.

Zdroj: Tech Data

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen