Téměř pětina nákupů v e-shopech je vyzvednuta osobně (Shoptet)

16. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Romolo Tavani - Fotolia.com
Podle statistik e-shopů, které využívají platformu společnosti Shoptet, si zákazníci 18 % nákupů chtějí vyzvednout osobně.

Popularita osobních odběrů je na českém trhu stále vysoká. Potvrzují to i statistiky od zhruba 5 000 aktivních prodejců využívajících e-shopovou platformu Shoptet (přibližně 20 % komerčních řešení na českém trhu).

Podle Shoptetu čeští zákazníci vyzvedávají 18 % svých internetových objednávek osobně. Můžeme jen odhadovat, zda za tím stojí vůle ušetřit za dopravu, nedobrá zkušenost s poštou či přepravními společnostmi, nebo potřeba překontrolovat zboží při převzetí.

Shoptet uvádí, že tento jev je častější ve větších městech, kde velcí e-shopoví hráči mají i několik prodejen, menší internetové obchody bez kamenné prodejny pak využívají služeb typu Uloženka nebo Zásilkovna.

Podíl internetových obchodů (Shoptetu), které mají i kamenný obchod nebo jinou formu osobního odběru zboží činí 32 %. Oproti minulému roku je to o 4 % více.

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure