TomTom: trojice GPS navigací s 5“ displejem

12. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
TomTom uvádí trojici nových GPS navigací s 5“ úhlopříčkou displeje. Jedná se o modely TomTom PRO 7150, PRO 9150 a PRO 7150 Truck. Vyznačují se velkým displejem a důrazem na jednoduché ovládání.
  • Výrobce: TomTom
  • Distributoři ČR: D&Comm
  • Distributoři SR: D&Comm
  • Více informací: www.tomtom.cz

Nové 5“ modely s dotykovým displejem kladou podle výrobce důraz na jednoduché ovládání, aby řidič nebyl vyrušován od řízení. Všechny modely jsou vybavené funkcí WorkSmart. Navigace najde nejlepší možnou trasu a jako i další navigace ze série PRO umí i tyto nové modely zaznamenávat ujeté kilometry a čas a z těchto údajů vytvářet reporty. Navigace tedy poslouží i jako automatická kniha jízd.

  • Vyhledávání nejefektivnější trasy s pomocí IQ Routes a Eco Routes.
  • Pokročilý rádce pro řazení v pruzích, syntetizované čtení funkcí text-to-speech a telefonování přes integrované handsfree.

  • Kompletní mapy 45 zemí Evropy.

  • WorkSmart jako součást řady PRO dále nabízí: sledování vozidla (trackování), plnění úkolů, time management, správa pohonných hmot, generování reportů. Dále je možný přístup k Live Services, včetně HD Traffic. Model PRO 7150 Truck má navíc algoritmus pro výpočet trasy, který počítá s omezením nákladních automobilů, jako je výška, šířka nebo hmotnost. Tato funkce je pak dostupná v 15 zemích Evropy.

Doporučené koncové ceny:

  • Model PRO 7150 se prodává za doporučenou cenu 359 EUR (cca 8 970 Kč).

  • Model PRO 9150 se prodává za doporučenou cenu 429 EUR (cca 10 700 Kč).

  • Model PRO 7150 Truck se prodává za doporučenou cenu 399 EUR (cca 9 970 Kč).

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta