Toshiba: tablet AT200

6. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Toshiba představuje tenký tablet Toshiba AT200 vyrobený z jednoho kusu hliníku s úhlopříčkou displeje 10,1” (25,7 cm).
  • Výrobce: Toshiba
  • Distributoři ČR: ABC Data, Asbis CZ, AT Computers, eD system Czech, Tech Data Distribution
  • Distributoři SR: ABC Data SK, Asbis SK, AT Computers SK, eD system Slovakia
  • Více informací: www.toshiba.cz

Šasi tabletu Toshiba AT200 je vyrobeno z jednoho kusu hliníku. Jeho tloušťka je 7,7 mm. Po zasazení do samostatně dodávané dokovací stanice se z něj stává určitá náhrada za počítač s možností připojení USB zařízení a televize nebo monitoru. AT200 dokáže podle výrobce plnohodnotně pracovat s internetem, videem, texty a všemi dokumenty sady MS Office. Do těla se vešly i stereo reproduktory. Služby Android Market a Toshiba Places poskytují tabletu přístup k více než 250 000 aplikacím.

Srdcem AT200 je dvoujádrový procesor TI OMAP 4430 (1,2 GHz). Na tabletu běžís operační systém Android 3.2 Honeycomb (upgrade na Android 4.0 ICS bude dostupný). Dále je zařízení vybaveno bezdrátovými adaptéry Wi-Fi a Bluetooth, dvěma webkamerami a displejem s rozlišením 1280 x 800 bodů. Hmotnost tabletu činí 535 g.

Cyber25

Tablet AT200 je micro-USB, micro-SD, Wi-Fi a Bluetooth. Port micro-HDMI umožňuje streamovat video v HD rozlišení do televizoru a sledovat jej tak na velké obrazovce. Tablet má vestavěnou přední a zadní HD kameru.

Doporučená koncová cena: 13 290 Kč s DPH.

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem