Twitter expanduje hlouběji do oblasti elektronické komerce

23. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © tovovan - Fotolia.com
Dedikované stránky budou propagovat vybrané produkty nebo místa a rovnou nabízet možnost koupě. Twitter tím reaguje na nedávné kroky konkurenčních sociálních sítí.

Sociální síť Twitter spustila zkušební provoz nové metody propagace. Prostřednictvím dedikovaných stránek nabídne souhrn relevantních tweetů k danému produktu nebo místu, obrázky a samozřejmě také tlačítko pro nákup.

Tyto stránky se budou uživatelům zobrazovat ve feedu mezi ostatními tweety. Kromě stránek, které bude připravovat sám Twitter, se takto budou zobrazovat i stránky vybraných partnerů z řad celebrit a výrobců. Těchto „kurátorů“ má Twitter v současnosti přibližně čtyřicet.

Zřejmě nebude náhodou, že Twitter tuto novou funkci představil nedlouho poté, co se podobným směrem pustily jiné komunitní sítě; příkladem je například plánované nakupování přes Facebook nebo Pinterest.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti