UniCredit Bank má zásadní potíže s on-line bankovnictvím

13. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © lucadp - Fotolia.com
Bankovní dům má od začátku týdne potíže s provozem svého mobilního a internetového bankovnictví. Kromě klientů z řad spotřebitelů se začínají ozývat i hlasy z komerční sféry.

Společnost UniCredit Bank zřejmě nebude na tento týden vzpomínat v dobrém. Klienti banky si od pondělí 9. 10. 2017 stěžují na nedostupnost služeb internetového bankovnictví a potíže se nepodařilo minimálně do čtvrtečního večera vyřešit.

Kromě stížností klientů na facebookové stránce banky se ozvaly hlasy i z komerční sféry. Celoevropský přepravce GLS například vydal zprávu, ve které rozporuje středeční prohlášení UniCredit Bank, že internetové bankovnictví již funguje.

I nadále je velká část služeb UniCredit Bank nefunkční. Prohlášení banky v médiích o nápravě je tak nepravdivé. Nyní je hlavní prioritou, aby se tyto technické problémy neprojevovaly ve službách poskytovaných pro naše zákazníky,“ uvedl ve čtvrtek ředitel české pobočky GLS Pavel Včela.

Zdroj: GLS, ChannelWorld

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First