Uživatelé tabletů Lenovo vykazují nejvyšší loajalitu ke značce (Lenovo)

18. 8. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Lenovo
Lenovo si po noteboocích nechalo provést průzkum povědomí o značce i v segmentu tabletů. Výsledky byly podobně potěšující, stejně jako nejnovější analytická data.

Společnost Lenovo si po průzkumu povědomí o značce v oblasti notebooků nechala provést obdobný průzkum týkající se tabletů. Výsledky ukázaly, že spontánní znalost tabletů značky Lenovo v ČR stoupla proti loňskému podzimu o více než třetinu na 52 %, podpořená znalost pak dosáhla 72 %.

Zájem o tablety se již několik let kontinuálně zvyšuje. Jsou snadno přenositelné a čím dál výkonnější, takže se pro tablety rozhodují i uživatelé, kteří jejich nákup zprvu odmítali. Tablety už nepředstavují jen módní doplněk. Jejich nabídka na trhu a funkční možnosti se neustále zvyšují a navíc se tato zařízení stávají i cenově dostupnějšími,“ uvedla Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

S tvrzením o rostoucím zájmu o tablety, si s odvoláním na nejnovější data od IDC, dovolíme nesouhlasit, neboť trh v regionu střední a východní Evropy se v prvním kvartálu 2015 naopak propadl o více než pětinu.

Na druhou stranu, Lenovo navzdory těmto nepříznivým podmínkám prodalo o 20 % více tabletů než o rok dříve a poskočilo díky tomu ze čtvrté na druhou příčku žebříčku výrobců.

Lenovo uvádí, že jeho značka má na českém trhu tabletů stabilní a silnou pozici. Průzkum ukázal, že ve srovnání s loňským rokem téměř čtyřikrát vzrostl počet uživatelů, kteří by při nákupu tabletu spontánně sáhli po značce Lenovo. Značka je také na prvním místě v rámci zákaznické loajality.

Průzkum byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Zdroj: Lenovo, ChannelWorld

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB