V prosinci výdaje na on-line reklamu meziměsíčně klesly o 17 %

15. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Konec vánočních kampaní přinesl meziměsíční snížení nákladů na internetovou reklamu, meziročně však byla téměř o pětinu vyšší a největším inzerentem byla Alza.cz

Společnost Mediaresearch zveřejnila prosincové výsledky průzkumu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu.

Na prvních třech místech v tabulce největších zadavatelů nedošlo oproti listopadu k žádným změnám. Na prvním místě zůstal e-tail Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v hodnotě 41,4 milionů korun.

Ddruhý byl konkurenční Internet Mall s využitým reklamním prostorem v hodnotě 26,9 milionů korun a na třetím místě zůstala společnost Allegro Group CZ, která inzerovala za 15 milionů korun.

V posledním měsíci loňského roku došlo podle šetření k 17% poklesu na 757 milionů oproti listopadu, když zadavatelé za reklamu utratili 632 milionů korun. Meziroční srovnání naopak ukazuje vzestup o 18 %.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko