Veeam a Sophos uzavírají strategické partnerství, chtějí zvýšit bezpečnost zálohování kritických podnikových dat

25. 10. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © kentoh - Fotolia.com
Integrace technologií Veeamu a Sophosu podle zástupců umožňuje důsledně detekovat kybernetické bezpečnostní hrozby, určit vhodnou reakci a rychle obnovit zasažená data.

Společnosti Veeam Software a Sophos oznámily nové strategické partnerství, v rámci něhož bude platforma Veeam Data Platform integrována se službou Sophos Managed Detection and Response (MDR).

Tím se podle zástupců přidá kritická vrstva lidmi vedené detekce hrozeb a reakce na ně, aby se zvýšilo zabezpečení důležitých podnikových záloh proti ransomwarovým útočníkům, kteří se snaží manipulovat, mazat nebo měnit zálohovací prostředí zákazníků.

Spojení celosvětové jedničky v oblasti ochrany dat a obnovy po ransomwaru s jedničkou v oblasti MDR poskytuje zákazníkům nejobsáhlejší kybernetickou ochranu a možnosti obnovy na současném trhu,“ říká Danny Allan, technický ředitel společnosti Veeam.

Dvakrát pokrytá hrozba

Řešení Veeam Data Platform monitoruje prostředí organizace a odhaluje potenciální hrozby pro produkční úlohy zákazníků a jejich zálohovací prostředí. V případě zjištění hrozby, například pokusu útočníka o manipulaci se zálohami, odešle Veeam upozornění do služby Sophos MDR.

Tým bezpečnostních operací Sophos MDR následně podle společnosti dokáže určit, zda dochází k útoku, a podniknout kroky k narušení, zadržení a úplné eliminaci útočníka.

Cyber25

Sophos MDR je nejrozšířenějším řešením MDR s více než 19 000 zákazníky po celém světě a my se těšíme, že tuto nezbytně potřebnou službu rozšíříme i na organizace využívající technologie Veeam. Společně tak zajistíme bezpečný chod organizací,“ doplnil Marty Ward, viceprezident pro technologické operace ve společnosti Sophos.

Zdroj: Veeam Software

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta