Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2

1. 8. 2025
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Veronika Zachariášová, ředitelka korporátní komunikace a CSR ve společnosti O2
Autor: O2
Veronika Zachariášová, ředitelka korporátní komunikace a CSR ve společnosti O2.
Nahrazuje Hanyho Farghaliho, který přechází na novou pozici v rámci skupiny PPF.

Novou ředitelkou korporátní komunikace a CSR ve společnosti O2 Czech Republic se od srpna 2025 stává Veronika Zachariášová. Do své nové role přináší bohaté zkušenosti z oblasti PR, krizové komunikace i strategického budování značky a reputace v digitální době.

Zachariášová působí v médiích a PR od roku 2006. Zkušenosti získala v rádiích, regionálních televizích i centrální redakci zpravodajství TV Nova. Od roku 2013 pracovala jako tisková mluvčí a správkyně sociálních sítí v Institutu klinické a experimentální medicíny. Do O2 nastoupila v lednu 2022, od června pak vedla tým PR a stala se mluvčí společnosti.

Channeltrends Awards

TIP: Přehled personálních změn najdete zde

Velmi si vážím toho, že jsem dostala příležitost být toho ještě větší součástí a přímo ovlivnit další směřování společnosti. Chci navázat na skvělou práci, kterou tady Hany odvedl. Mým cílem je, aby O2 bylo vidět a slyšet u veřejnosti a médií, a to v podmínkách současného digitálního ekosystému, který stále víc ovlivňuje umělá inteligence,“ uvedla k novým výzvám Veronika Zachariášová.

Zdroj: O2

Seriál: Personálie

Čtěte dále

Nominujte své oblíbené výrobce do Channeltrends Awards!
Nominujte své oblíbené výrobce do Channeltrends Awards!
Bezpečnost bez filtrů: V říjnu míří do Prahy Synology Security Solutions Day
Bezpečnost bez filtrů: V říjnu míří do Prahy Synology Security Solutions Day
Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate
Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate
S vaším heslem možná obchodují zločinci. Počet úniků přihlašovacích údajů vzrostl o 160 %
S vaším heslem možná obchodují zločinci. Počet úniků přihlašovacích údajů vzrostl o 160 %
Evropa zavádí revoluční pravidla pro data. Začíná platit Data Act
Evropa zavádí revoluční pravidla pro data. Začíná platit Data Act
Pomozte klientům přežít útoky — a posilte svůj byznys
Pomozte klientům přežít útoky — a posilte svůj byznys