Visa certifikovala LG, Samsung a BlackBerry pro NFC platby

11. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Xuejun li - Fotolia.com
Prostřednictvím certifikace telefonů pro systém payWave Visa garanguje vzájemnou funkčnost pro platby přes NFC.

Visa certifikovala LH, Samsung a BlackBerry pro NFC platbyVisa přidala smartphony značek Samsung, Research In Motion a LG na seznam zařízení certifikovaných pro použití s 185 000 platebními terminály payWave v Evropě.

Všechny certifikované produkty využívají aplikaci Visa payWave na zabezpečené SIM kartě a používají technologii NFC (Near Field Communications) – standard, který dokáže na krátkou vzdálenost přenášet platební informace do bezkontaktního terminálu.

V prvním kole byly schváleny produkty Samsung Galaxy S II, LG Optimus NET NFC, BlackBerry Bold 9900, BlackBerry Bold 9790, BlackBerry Curve 9360 a BlackBerry Curve 9380.

Certifikací Visa garantuje, že každé z uvedených zařízení plní požadavky na výkon a funkčnost s payWave. Visa v rámci své metriky kontroluje rychlost transakce a vzdálenost dosahu.

Cyber25

Platba mávnutím

PayWave je metoda Visy pro bezdrátové platby kartami i mobilními telefony. Uživatelům umožňuje platit přiblížením chytrého telefonu k platebnímu terminálu.

„Rok 2012 bude zásadním krokem, kdy budou mít mobilní platby možnost se osvědčit v praxi v každodenních situacích, a položit základ pro širší využití v následujících letech,“ uvedla Mary Carol Harris, ředitelka mobilní divize ve společnosti Visa Europe v e-mailu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci