Vladimír Spurný je novým head of performance v agentuře Acomware

24. 6. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Acomware
Na nové pozici se Spurný, jenž má pracovní zkušeností ze společností Alza či AAA Auto, zaměří i na rozvoj automatizace a zákaznickou retenci.

Společnost Acomware oznámila, že vedení jejího performance týmu převzal Vladimír Spurný. Ten bude mít v Acomwaru kromě dohlížení na tým na starosti i další rozvoj v oblasti automatizace a zákaznické retence.

Do agenturního performance týmu spadají kromě PPC specialistů také SEO specialisté a weboví analytici. Dále pak dynamicky se rozvíjející UX a marketingová automatizace.

Naší vizí je ještě více semknout performance s dalšími odděleními, tak abychom propojení dat zákaznických databází využili k ještě většímu zlepšení návratnosti investic pro naše klienty,“ nastínil David Vurma, CEO společnosti Acomware.

Channeltrends letní speciál

Vladimír Spurný si na novou pozici nese zkušenosti z product managementu, projektování a marketingu ze společností jako Seznam.cz, AAA Auto, Alza, Rohlík nebo MarketUP.

Zdroj: Acomware

Nové články do mailu

 

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta