Výdaje na on-line reklamu vzrostly v květnu o 10 %, vede je Internet Mall a Alza.cz

13. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Meziměsíčně investovali zadatavelé internetové display reklamy o 10 % prostředků. Meziročně narostla hodnota využitého reklamního prostoru téměř o čtvrtinu. Nejvíce prostoru nakoupily e-taily Internet Mall a Alza.cz.

Největším zadavatelem internetové display reklamy byla v květnu již počtvrté e-tailová skupina Internet Mall, která umístila bannerovou inzerci v hodnotě 42,5 milionů korun. Uvádí to statistiky projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Druhou přičku obsadila Alza.cz s internetovou inzercí v hodnotě 18 milionů korun. Na třetím místě pak skončila společnost Student Agency s reklamou v hodnotě 15 milionů korun.

Podle monitoringu využili zadavatelé v květnu 2013 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 613 milionů korun. V meziměsíčním srovnání výdaje stouply o 10 % a ve srovnání s minulým rokem došlo dokonce k 23% navýšení.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch

Čtěte dále

Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Peter Majdak a Veronika Závodná posilují obchodní tým TP-Linku
Peter Majdak a Veronika Závodná posilují obchodní tým TP-Linku
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
AI transformace: Připravte svůj byznys na revoluci s umělou inteligencí
AI transformace: Připravte svůj byznys na revoluci s umělou inteligencí