Westcon dosáhl na zlatou úroveň komunikační kompetence Microsoftu

20. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
VAD distributor Westcon oznámil, že je prvním distributorem, který získa Microsoft Gold Communications Competency pro region EMEA.

Skupina Westcon Group se stala prvním distributorem s přidanou hodnotou, který v takovém regionálním měřítku dosáhl na zlatou kompetenci v oblasti komunikací v programu Partner Network společnosti Microsoft.

Aby Westcon získal zlatou kompetenci, musel splnit podmínky v oblasti obratu, servisní podpory a spokojenosti zákazníků napříč Evropou, Blízkým východem a Afrikou.

Získáním zlaté úrovně v komunikační kompetenci Westcon prokázal svou schopnost splnit přísné požadavky na technologie a spokojenost zákazníků nastavené Microsoftem – tím, že poskytuje zákazníkům řešení postavená Microsoft Lync, které je nejlepší ve své třídě,“ uvedl distributor v oznámení.

Channeltrends letní speciál

Kompetence má garantovat, že Westcon svým partnerům poskytuje integrovanou a kastomizovanou předprodejní, prodejní, marketingovou a poprodejní podporu a služby pro Lync.

Westcon má v distribuci jeden z nejširších ekosytémů řešení Lync, který zahrnuje produkty Active Communications, Acme Packet, Advatel, Altigen, AudioCodes, Jabra, Plantronics, Polycom, snom and Sonus.

Zdroj: Westcon Group

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen