WesTech zavádí povinné on-line reklamace

7. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Slovenský distributor WesTech, člen skupiny Elko, zavádí povinné zadávání reklamací přes webové stránky. Jakou výhodu to resellerům přinese?

WesTech zavádí povinné on-line reklamaceS cílem zavést lepší kontrolu nad jednotlivými reklamacemi zavádí WesTech povinné reklamace přes svůj e-shop. Partneři tak získají číslo reklamace ještě před odesláním zboží a mohou podle něj následně ověřit stav na webu, e-mailem nebo telefonicky.

Po přihlášení do e-shopu www.westech.sk vyberete v sekci „Dokumenty“ podmenu „RMA – vytvorenie novej reklamácie".  Přes dodací list, fakturu nebo sériové číslo lze pak vyhledat reklamovaný produkt a reklamaci potvrdit.

Poté systém nabídne možnost vytištění štítku s RMA číslem, kterým je potřeba balík s reklamovaným zbožím označit. Ve stejném menu lze pak pod volbou „Reklamácie“ sledovat aktuální stav. Reselleři, kteří nemají přidělené přihlašovací údaje, si je mohou vyžádat na support@westech.sk.

Zdroj: WesTech

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti