WesTech zavádí povinné on-line reklamace

7. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Slovenský distributor WesTech, člen skupiny Elko, zavádí povinné zadávání reklamací přes webové stránky. Jakou výhodu to resellerům přinese?

WesTech zavádí povinné on-line reklamaceS cílem zavést lepší kontrolu nad jednotlivými reklamacemi zavádí WesTech povinné reklamace přes svůj e-shop. Partneři tak získají číslo reklamace ještě před odesláním zboží a mohou podle něj následně ověřit stav na webu, e-mailem nebo telefonicky.

Po přihlášení do e-shopu www.westech.sk vyberete v sekci „Dokumenty“ podmenu „RMA – vytvorenie novej reklamácie".  Přes dodací list, fakturu nebo sériové číslo lze pak vyhledat reklamovaný produkt a reklamaci potvrdit.

Poté systém nabídne možnost vytištění štítku s RMA číslem, kterým je potřeba balík s reklamovaným zbožím označit. Ve stejném menu lze pak pod volbou „Reklamácie“ sledovat aktuální stav. Reselleři, kteří nemají přidělené přihlašovací údaje, si je mohou vyžádat na support@westech.sk.

Zdroj: WesTech

Čtěte dále

Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit