WesTech zavádí povinné on-line reklamace

7. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Slovenský distributor WesTech, člen skupiny Elko, zavádí povinné zadávání reklamací přes webové stránky. Jakou výhodu to resellerům přinese?

WesTech zavádí povinné on-line reklamaceS cílem zavést lepší kontrolu nad jednotlivými reklamacemi zavádí WesTech povinné reklamace přes svůj e-shop. Partneři tak získají číslo reklamace ještě před odesláním zboží a mohou podle něj následně ověřit stav na webu, e-mailem nebo telefonicky.

Po přihlášení do e-shopu www.westech.sk vyberete v sekci „Dokumenty“ podmenu „RMA – vytvorenie novej reklamácie".  Přes dodací list, fakturu nebo sériové číslo lze pak vyhledat reklamovaný produkt a reklamaci potvrdit.

Poté systém nabídne možnost vytištění štítku s RMA číslem, kterým je potřeba balík s reklamovaným zbožím označit. Ve stejném menu lze pak pod volbou „Reklamácie“ sledovat aktuální stav. Reselleři, kteří nemají přidělené přihlašovací údaje, si je mohou vyžádat na support@westech.sk.

Zdroj: WesTech

Čtěte dále

IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure