Zásilkovna.cz otevřela čtyři nová výdejní místa

26. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Franck Boston - Fotolia.com
Služba Zásilkovna.cz chce mít do konce roku stovku výdejních míst pro e-shopy, které chtějí vyhovět zákazníkům se zájmem o osobní vyzvednutí zboží, ale nemají vlastní kamenné pobočky.

Zásilkovna.cz otevřela čtyři nová výdejní místaSpolečnost Zásilkovna.cz otevřela čtyři nové pobočky v České republice, kam si osobně mohou jít vyzvednout zboží zákazníci e-shopů bez vlastních kamenných poboček.

Dvě nové pobočky jsou v Brně (Mendelovo náměstí a Královo pole), jedna pak v Liberci a čtvrtá v Teplicích.

Letos Zásilkovna.cz otevřela dohromady již deset nových výdejních míst, čímž se jejich celkový počet v České republice zvýšil na 36. Do konce roku chce e-shopům nabídnout 100 výdejních míst v ČR a na Slovensku. Firma uvádí, že cílem je pokrýt všechna krajská a okresní města nad 15 tisíc obyvatel.

Channeltrends letní speciál

Zásilkovna.cz využívá franšízový model. Různé provozovny si mohou přilepšit jako další výdejní místo této služby a zároveň tak mohou přilákat více zákazníků. E-shopům Zásilkovna.cz nabízí základní cenu za zpracovaný balík ve výši 35 Kč bez dobírky a 45 Kč s dobírkou.

Zásilkovna.cz odbavila do konce února 2012 již 115 tisíc zásilek. Uvádí, že za únor 2012 zaznamenala 20x vyšší tržby než za stejné období loňského roku s tím že, čtvrtinu tržeb vytváří slovenský trh. V současnosti má prý Zásilkovna.cz 637 partnerských e-shopů.

Zdroj: Zásilkovna.cz

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta