Zásilkovna.cz rozšiřuje služby, nově zajišťuje přepravu zboží k reklamaci

8. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © George Dolgikh - Fotolia.com
Síť prodejen spolupracujících se službou Zásilkovna.cz mohou e-shopy nově využívat i pro příjem zboží k reklamaci. Jak na to a za jakých podmínek?

Zásilkovna.cz rozšiřuje služby, její síť nově přijímá reklamace zboží z e-shopůZásilkovna.cz nyní přináší e-shopům další možnost pro příjem reklamací díky nové službě Reklamační asistent. Novinku Zásilkovna.cz oznámila svým obchodním partnerům v informačním e-mailu.

Zásilkovna.cz dosud internetovým obchodům umožňovala zákazníkům zasílat zboží do některého z partnerských kamenných obchodů, kde si jej posléze zákazníci mohli osobně vyzvednout.

Oproti vlastním kamenným pobočkám, které mají především velké e-shopy, ovšem nebylo možné síť služby Zásilkovna.cz využít k příjmu reklamací.To se nyní změnilo.

Zásilkovna.cz přichází se službou Reklamační asistent. Zákazník e-shopu díky ní může ve vybraných výdejnách předat zboží, které poputuje provozovateli internetového obchodu k reklamaci.

Jak to v praxi funguje

Pokud chce zákazník reklamovat zboží, musí se nejdříve spojit s e-shopem, kde jej zakoupil. Provozovatel resp. pracovník e-shopu zadá přes web služby Zásilkovna.cz novou reklamační zásilku. Následně musí její podací číslo sdělit zákazníkovi, který jej pak uvede při předávání balíčku se zbožím určeným k reklamaci.

Channeltrends letní speciál

Případně je možné ve formě PDF dokumentu poslat zákazníkovi službou vygenerovaný štítek, kterým balíček opatří. S vytištěním štítkem nebo podacím číslem pak zákazník může balíček se zbožím k reklamaci předat v některém z partnerských obchodů této sítě, který vedle pouhého výdeje zboží nabízí i službu pro reklamace.

Balíček poté putuje stejným způsobem jako nevyzvednuté zboží (vratka). Cena služby je 25 Kč bez DPH a účtována je internetovému obchodníkovi. Případně je možné nechat si balíček s reklamovaným zbožím nechat dopravit přímo do vlastní provozovny resp. na vlastní adresu kurýrní službou - za příplatek.

Zdroj: Zásilkovna.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky