Značka Lynx představila nový web, blog i věrnostní program

13. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lynx
Po březnové změně loga přichází další krok rebrandingu značky Lynx. Partnerům je k dispozici nový responzivní web s blogem a aktuálními informacemi, současně se mohou nově zúčastnit věrnostního programu.

Značka Lynx, za kterou stojí přední český distributor eD system Czech, ohlásila další novinky. Po březnovém redesignu loga přichází další krok proměny vizuální identity značky v podobě nového, zmodernizovaného a responzivního webu.

Nový web podle distributora vyhovuje aktuálním trendům a zákazníkům poskytne co největší komfort. Jednou z jeho největších výhod má být napojení na interní systémy, které zajistí naprostou aktuálnost. Výrazným prvkem je také propojení se sociálními sítěmi.

Web, jehož součástí je i blog s články a informacemi o novinkách, pomůže značce propojit všechny její segmenty, kterými jsou herní a kancelářské PC, EET pokladny a kabeláž. Ty Lynx sjednotil do několika produktových řad Play, Work, Sell a Make.

Výrobce zároveň inovoval svůj věrnostní program, díky kterému budou moci partneři získat na základě obratu příspěvky na propagaci značky. Mezi další plánované novinky pak patří druhá limitovaná edice herních počítačů Grunex FutureGamer.

Channeltrends letní speciál

Nový web si můžete prohlédnout na adrese www.lynx.cz.

Zdroj: eD system Czech

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků