Zuzana Kocmaníková je generální ředitelkou NTT Czech Republic

28. 6. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: NTT Czech Republic
Kocmaníková strávila bezmála dvacet let své kariéry v IBM.

Společnost NTT Czech Republic, součást skupiny NTT Data, oznámila, že od 17. 6. 2024 je její novou generální ředitelkou Zuzana Kocmaníková.

Vedení převzala od Michaela Paiera, který jako senior vice president regional director Europe NTT Data dočasně vedl české zastoupení po odchodu dlouholetého generálního ředitele Petra Hübla do penze.

Zuzana Kocmaníková byla téměř pět let generální ředitelkou společnosti IBM pro Českou republiku a Slovensko a celkem na různých obchodních pozicích, včetně obchodní ředitelky pro státní správu, strávila v IBM skoro dvacet let.

„V IBM jsem prožila zásadní proměnu společnosti z výrobce hardwaru na dodavatele komplexích řešení a služeb. Ke službám a řešením má mnohem blíže také NTT DATA, společnost s dlouhodobě silnou globální pozicí, skvělým týmem specialistů a nejvyššími úrovněmi partnerství s dodavateli,“ uvedla nová generální ředitelka.

Channeltrends letní speciál

Zuzana Kocmaníková hovoří anglicky, německy i rusky, má ráda cestování, turistiku, plavání a fitness cvičení TRX, pravidelně navštěvuje divadla i koncerty a s oblibou se začte do severských detektivek.

Zdroj: NTT Data

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu