Zuzana Kocmaníková je novou generální ředitelkou českého IBM

7. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: IBM
Dosavadní obchodní ředitelka české pobočky povýšila do generálského křesla. Současně bude zodpovídat za vedení regionu IBM Central, který zahrnuje český a slovenský trh.

Společnost IBM jmenovala Zuzanu Kocmaníkovou do funkce generální ředitelky české pobočky s platností od začátku dubna. Kocmaníková bude zároveň působit také jako generální ředitelka regionu IBM Central, zahrnujícího Českou a Slovenskou republiku.

Zuzana Kocmaníková, která byla doposud obchodní ředitelkou IBM, bude přímo odpovědná za aktivity IBM v obou zemích. Ve funkci nahrazuje Branislava Šeba, který serozhodl po devíti letech pokračovat ve své profesní kariéře mimo IBM.

Svou kariéru v IBM zahájila Zuzana Kocmaníková v červenci 2004, ve stejném měsíci roku 2013 pak povýšila na svou dosavadní pozici obchodní ředitelky. Před nástupem do IBM získávala pracovní zkušenosti v několika společnostech v Rakousku a na Slovensku.

Kocmaníková je absolventkou Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici a studovala také na Wirtschaftuniversitaet ve Vídni.

Zdroj: IBM

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků