Zvažujete účast na Performance 2020? Máme pro vás slevu

11. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Acomware
Ve druhé polovině května 2018 se do Prahy sjedou světoví odborníci nejen na performance marketing. Hlavním tématem letošního ročníku bude prolínání on-line a off-line světa v kontextu marketingu. Jako mediální partner máme pro čtenáře slevu.

Druhý ročník konference Performace 2020 se koná dne 22. 5. 2018 v pražském Národní domě na Vinohradech. Setkání, které pořádá společnost Acomware, se zaměří na nejnovější trendy v performance marketingu.

Významným trendem, který se bude prolínat většinou přednášek letošní konference, je prolínání on-line a off-line kanálů. V prezentacích největších tuzemských i světových osobností přijde na řadu také lokální reklama, mobilní reklama, videoreklama na YouTube a měření ROPO efektu.

Během programu promluví také zástupci největších světových značek Google a Facebook

Máme pro vás slevu

Vstupenka na konfereci Performance 2020 stojí 4 900 Kč. ChannelWorld má jako mediální partner slevu pro vs čtenáře.

Stačí při registraci zadat kód: perf2020-channelworld a lístek je váš za 3 900 Kč.

Program a registrační formulář najdete na stránkách konference.

Zdroj: Acomware, ChannelWorld

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina