Nové Zboží.cz vstoupilo do ostrého provozu

7. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Zboží.cz
Po krátkém přechodném období po uvedení betaverze nové podoby portálu Zboží.cz jej Seznam.cz spustil v plné síle.

Portál Zboží.cz přešel do ostrého provozu po dokončení jeho nové podoby. Tomu předcházelo uvedení betaverze před několika týdny. Změny oproti zkušebnímu provozu zahrnují především upravenou grafiku nebo větší počet zobrazovaných e-shopů u zboží.

Blanka Kunčarová, produktová manažerka portálu, uvedla, že úpravy budou ještě pokračovat: „Po produktové stránce se nyní zaměřujeme na možnost snadného doplňování návodů či jiných manuálů ke konkrétním výrobkům přímo od uživatelů. V současné době je získáváme přímo od výrobců.“

Další novinkou, která bude teprve uvedena, jsou video recenze, které budou přidávány z různých zájmových webů či přímo od uživatelů služby portálu. Zároveň je v plánu i výraznější spolupráce s ostatními službami Seznam.cz, například v podobě vylepšeného fulltextového hledání přímo na Zboží.cz.

Cyber25

Novinky čekají i na samotné majitele internetových obchodů. Kromě nového obchodního modelu (více zde) se připravuje i nové administrační rozhraní, které má přinést větší přehlednost, více statistik a snadnější nastavování kampaní.

Zdroj: Seznam.cz

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků